הירשמו וקבלו 10% הנחה ברכישה הראשונה באתר
הירשמו כדי לקבל מאפרסק עדכונים על מבצעים והטבות אקסקלוסיביות לחברי הניוזלטר בלבד, ישירות לאימייל.
המשלוחים באתר מסופקים באמצעות שליח עד הבית או באפשרות של איסוף עצמי מהסניפים (אשדוד או אשקלון).
זמני אספקה:
משלוח באמצעות שליח עד הבית יבוצע עד 5 ימי עסקים (לא כולל את יום האיסוף). תיתכן תוספת זמן אספקה עבור ישובים מרוחקים.
עלות משלוח:
משלוח עד הבית בעלות 29 ש"ח. במקרים של החזרה או החלפה על ידי שליח, עלות המשלוח החוזר תהיה 49 ש"ח.
משלוח חינם:
בקנייה מעל 499 ש"ח יינתן משלוח חינם.
ביטול עסקה:
ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה. בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל. אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.
ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול מפורטות להלן:
– בערוץ ה-WHATSAPP המופיע באתר או במספר 052-5487574
– בשיחה טלפונית למספר 053-9428117
– בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל שירות הלקוחות של החברה sales.afarseck@gmail.com
לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק), תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
במידה ולא התקיימה שיחה בין הלקוח לנציג של בית העסק במהלך ביצוע העסקה, ניתן יהיה לבטל את העסקה במועדים הרגילים, כמו כלל האוכלוסיה.
החזרת המוצר לאחר ביטול העסקה ייעשה על חשבון הלקוח (באמצעות שליח בעלות של 49 ש"ח דמי שילוח וע"פ הנחיות המפורטות באתר, או בהחזרה עצמית לסניפי החברה), למעט במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, בו תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין. הלקוח מתבקש לשמור את האסמכתא בגין ביצוע ההזמנה וכן להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתו להחזיר.
המוצר יוחזר באריזתו המקורית כאשר הטיקט מחובר אליו, ללא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה או נזק מכל סוג ובמצבו כפי שהיה בעת הרכישה.
במקרה של ביטול עסקה הלקוח מתחייב להחזיר את הרכישה המבוטלת וכן את האביזרים הנלווים שקיבל יחד עמה (קולבים, תיקי חליפה ועוד).
במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב.
כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.
במקרה של ביטול ההזמנה ייגבו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הנכס נושא העסקה או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם, החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, 3 ב- 100 ₪) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר הכספי ו/או הזיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. כן מתבקשים הלקוחות, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
החזרות והחלפות:
לרשותכם 21 ימי החלפה / זיכויים מיום קבלת המוצר / איסוף המוצר. במידה והלקוח החליט להחזיר או להחליף, עליו לעשות זאת במסגרת 21 ימים אלו, לאחת מחנויות רשת אפרסק, או באמצעות שליח בעלות של 49 ש״ח.
מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), במידה ויוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
אין אפשרות להחזיר מוצרים שנלבשו או שונו (כגון מוצרים שעברו תיקונים) וכן אין החלפה או החזרה של אביזרי שיער, צמידים, צ׳וקרים או כל אביזר הנחשב כאקססוריז לרבות הלבשה תחתונה או עליונה.
בדומה למדיניות ביטול עסקה, המוצר יוחזר באריזתו המקורית כאשר הטיקט מחובר אליו, ללא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה או נזק מכל סוג ובמצבו כפי שהיה בעת הרכישה.
במקרה של ביטול עסקה הלקוח מתחייב להחזיר את הרכישה המבוטלת וכן את האביזרים הנלווים שקיבל יחד עמה (קולבים, תיקי חליפה ועוד).